Tema: Re: atostoginiu skaiciavimas
Autorius: Sail
Data: 2011-10-20 09:51:19
Hmm. Keista, kad nesupratai.

Vilnius - Kaunas - Klaipeda skiriasi viso labo dideliu imoniu ir uzsienio
kapitalo kiekiu, t.y. potencialiai tinkamu darbo vietu kiekiu.

O jei neskiri tautinio darbdavio mentaliteto nuo uzsienietisko, na tada gal
tikrai mazai matei. Linkiu tada to skirtumo ir nepamatyt niekada.
Cia zinoma nesuabsoliutinam is serijos tautietis = visada blogai,
uzsienietis = visada gerai.