Tema: Re: situationas su antstoliu
Autorius: IksEr
Data: 2011-06-24 22:17:21
Tai daug ka tie antstoliai galetu daryt... Bet istatymai yra ju puseje... Ir
labiausiai man kliuna "atlyginimas antstoliui uz vykdomojo dokumento
ivykdyma". Is esmes gaunasi taip, kad pagal istatyma sis atlyginimas
automatiskai priklauso, vos tik vykdomasis dokumentas papuola pas antstoli
ant stalo. T.y., siuo konkreciu atveju, kuomet skolos suma  - 500 Lt.,
anstolis ne nepajudines pirsto jau turi uzsitikrines 200 Lt. uz vykdomojo
dokumento ivykdoma. Gali net sekancia diena sumoketi skola (antstoliui dar
nepradejus jokiu veiksmu), visvien anstoliui jau turesi sumoketi papildomus
200 Lt. (+60 Lt. bendrosios vykdymo islaidos).

....Dura lex, sed lex