Tema: Re: Garantinė prekė ir pirkėjo teisės
Autorius: Arvydasius <arvydasius @ gmail.com>
Data: 2011-04-01 15:06:48
2010 m. birželio 28 d.  Teismų praktikos apibendrinimo departamentas
Svarstyta  Civilinių  bylų skyriaus  teisėjų   pasitarimuose.
Pritarta  spausdinti  Lietuvos Aukščiausiojo Teismo   biuletenyje
Teismų praktika 33.
<...
CK  6.363 straipsnio  4-8 dalyse nustatytas teisinis reguliavimas,   kuriuo
užsakovui  (pirkėjui) suteikiama teisė rinktis jam  naudingiausią
pažeistos  teisės  dėl  netinkamos  kokybės  daikto    pagaminimo
(pardavimo)  gynimo  būdą,  tarp jų - ir nutraukti  sutartį   bei
pareikalauti  grąžinti  sumokėtą  kainą. Vartotojas  turi   teisę
spręsti, kurį iš įstatyme įtvirtintų teisių gynimo būdų  rinktis.
Ginčą nagrinėjantis teismas, įvertindamas vieno ar kito vartotojo
teisių  gynimo  būdo pasirinkimo pagrįstumą, turi atsižvelgti   į
konkrečias  teisiškai  reikšmingas  aplinkybes  ir  siekti,   kad
vartotojo  teisių  gynimo  būdas  būtų  proporcingas    prievolių
pažeidimo  mastui  ir nesukeltų pažeidimui neadekvačių   teisinių
padarinių (Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Civilinių bylų  skyriaus
teisėjų  kolegijos  2009  m.  birželio 1  d.  nutartis,   priimta
civilinėje byloje Nr. 3K-3-256/2009)....>

"Martozo"  wrote in message news:in4cuh$kk8$1@trimpas.omnitel.net...

>"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
> Tai pagal tokia logika iseina, kad VISI LR istatymai yra NEGALIOJANTYS jei
> nera jau isigaliojusio teismo sprendimo kiekvienam atvejui.

Mano logika pasiruošti, kad turėčiau kuo pagrįsti savo 50 Lt uždirbimą. Jei
papildomai be teisės aktų būtų dar ir teismo sprendimas - būtų perfect.

> Telefonai ieina, teko atgal pasiimt $ kelis kartus (viena karta labai
> putojosi ir irodinejo, kad as neteisus ir pinigu neatgausiu, bet po
> skambucio i vartotoju teises, po 15 minuciu paskambino vadovas ir pasiule
> ateit pasiimt pinigus).

Dėkui už info, dabar dar stipriau jaučiu, kad 50 Lt. uždirbsiu. Bet bijau
kad bendradarbiui kaip įrodymo gali nepakakti kas newsuose ką sakė :)