Tema: Re: Garantinė prekė ir pirkėjo teisės
Autorius: ManXP
Data: 2011-04-01 13:46:07
Tai pagal tokia logika iseina, kad VISI LR istatymai yra NEGALIOJANTYS jei
nera jau isigaliojusio teismo sprendimo kiekvienam atvejui.

Jei ant taves deda, tai aisku teismas belieka (su salyga, kad vartotoju
apsauga nepadeda), tik kodel tai turetu daryt istatyma negaliojanciu?
Telefonai ieina, teko atgal pasiimt $ kelis kartus (viena karta labai
putojosi ir irodinejo, kad as neteisus ir pinigu neatgausiu, bet po
skambucio i vartotoju teises, po 15 minuciu paskambino vadovas ir pasiule
ateit pasiimt pinigus).