Tema: Re: Garantinė prekė ir pirkėjo teisės
Autorius: Martozo
Data: 2011-04-01 13:24:54
Teoriją iš esmės žinau (jei nežinočiau būčiau nesilažinęs). Kas tada kai pardavėjas "padeda" ant kreipimosi raštu? Inspekcija tiesiogiai gali tik rekomenduoti. O jei nori apginti savo teises - eini teisman. Tai vat ir reikia tokio teismo sprendimo pavyzdžio.

Beja, ar mobiliems tai galioja ar jie patenka į sąrašą?