Tema: Re: Nesciosios pareigos ir teises darbe
Autorius: testz
Data: 2011-02-28 22:56:07
Vel islenda postsovietinis mentalitetas... Darbdavys-"jau kaip
dulkinciau darbuotoja, tai dulkinciau-dirbtu man 500 dienu per metus ir
dar primoketu, kad dirbt leisciau!"
Teisiu igijusi nescioji-"man popapu-as nescia ir papuskit jus man, nieko
nedirbsiu, vapse atsokit!" Jokios tarpusavio atsakomybes. O juk taip
paprasta butu, jei abi puses butu tolerantiskos, aukstesnio intelekto ir
geranoriskos... Deja deja:(