Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-11 15:47:57
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibgr9k$3fo$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims (toliau – asmenys) yra
> *rekomendaciniai*, išskyrus tuos atvejus, kai rengiami elektroniniai
> dokumentai yra skirti pateikti įstaigoms arba kuriuos rengti asmenys
> privalo pagal teisės aktų reikalavimus.“
> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=352152&p_query=&p_tr2=
>
> Trinčiau visą pastraipą kaip neatitinkančią el. parašo įstatymo dvasios
> ir tiek žinių. Pagal dabartinę formuluotę el. laiško išvis neįmanoma
> perduoti, nes pats laiškas nėra ir negali būti adoc.

O tai skaitei tik iki ** kur sudejai ar ir toliau "išskyrus tuos atvejus, kai rengiami elektroniniai
dokumentai yra skirti pateikti įstaigoms"
Laiskas tera tik priemone perduoti oficialu pasirasyta dokumenta. Tai kame cia problema?

> Tai pasižiūri pavadinimą ir pasako, arba pasiklausia kolegų ir greitai
> atrašo. Mano klausimas juk buvo neoficialus.
> Jei taip ir būtų padariusi, neturėčiau pagrindo NG eterį teršti.

Linkejimai sekretorei, jei ne ji nebutu tokios linksmos diskusijos :)

T:)