Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 14:27:34
PukiS rašė:
> ale blet kokia tu zemes bamba. parasei meiliuksti ir per 15 sekundziu
> nori gaut atsakyma?

Na, tikiuosi, kad ne visur SVYT dirba, dėl to tik karttais išeina iš
offline, ar yra labai užsiėmę. Va, pažiūrėk kiek IVPK darbuotojas
sugebėjo prirašyti NG, kai tuo tarpu jo kolega tik
13:40 tesugebėjo atrašyti :) :

Tam tikslui galite naudoti Elektroninio parašo formavimo ir tikrinimo
programinę įrangą SIGNA iš http://www.nsc.vrm.lt svetainės.
Tiksli nuoroda būtų:
http://www.nsc.vrm.lt/files/Signa_r2015_2010-09-27_lt.msi

Arba patikrinti dokumentą nediegiant jokios papildomos programinės
įrangos, svetainėje: https://signa.mitsoft.lt/signa-web/app/index.html