Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 14:44:58
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibgmvn$rdt$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei tvarką būtų nustatyta – viskas būtų beveik OK, bet ji nenumatyta ir
> visuomenei nežinoma! Čia kalbu apie prokuratūros nurodytą el. paštą:
> http://www.prokuraturos.lt/Strukt%C5%ABrairkontaktai/Priimamasis/Priimamasis/tabid/78/Default.aspx

O tai čia kas ?

13. Skundai, gauti paštu, elektroniniu būdu ar priėmimo metu, registre registruojami gavimo dieną. Ant skundų dedamas registracijos spaudas, jame įrašoma gavimo data ir registracijos numeris. Skundai registruojami: Generalinėje prokuratūroje – Kanceliarijoje, apygardos prokuratūroje – kanceliarijoje, apylinkės prokuratūroje – raštinėje.
16. Elektroniniu būdu pateikti skundai turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu. Tokie skundai turi būti atspausdinami (Generalinėje prokuratūroje – Kanceliarijoje, apygardos prokuratūroje – kanceliarijoje, apylinkės prokuratūroje – raštinėje) ir registruojami bendra tvarka, atsakymai pateikiami elektroniniu būdu, o asmens pageidavimu siunčiami paštu skunde nurodytu adresu arba įteikiami. Atsakymas, parengtas elektroniniu būdu, turi būti pasirašytas prokuroro ar prokuratūros valstybės tarnautojo saugiu elektroniniu parašu.

Kaip dokumentas turi atrodyti kad atitiktų 16 reikalavimą nurodo AD įsakymas.

> Na, i vpriamj, kuo gi susiję su politikos formavimu ir įgyvendinimu, kai
> žmogus nurodo konkrečias problemas ir tai, kad jos per metus net nespręstos.

Cituoju tavo skundo reikalavimą: Remdamasis tuo, kas išdėstyta, prašau imtis priemonių, kad atsakingi asmenys būtų nubausti ir nebekompromituotų el. parašo idėjos bei užtikrintų, kad į el. laiškus būtų atsakoma nedviprasmiškai ir valstybine kalba. (t.y. prašai imtis priemonių kad nubausti asmenis).

Kartoju klausimą: kuo tai susiję su dalyvavimu politikos formavime ir politikos įgyvendinimo koordinavimu? (IVPK ne baudžiamoji institucija).

> Su tokiu raštu praktiškai sudarėte visas sąlygas, kad valdžios
> institucijos nebereaguotų į adoc neatitinkančius piliečių raštus. Toks
> ir buvo tikslas?

Joms ir dabar leidžiama nereaguoti jei neatitinka reikalavimų. Tau tai aišku naujiena?

> Negi tikrai manai, kad patogiau ir veiksmingiau būtų susirašinėti viską
> talpinant į specialius konteinerius, o ne taip, kaip tai darome šioje
> NG? Visada maniau, kad tikslas turėtų būti veiklos efektyvumas, o ne
> reikalo formalizavimas.

Ką aš manau šiuo klausimu ne esmė (mano ir sritis kita). Tačiau vis dėl to, jei Europos Komisija atlikusi krūvas tyrimų, pravedusi nesuskaičiuojamą kiekį darbo grupių posėdžių, atlikusi aibę projektų nustatė reikalavimus kelti į konteinerį gal taip ir geriau nei mano p. KEdas ?