Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 15:32:36
Martozo rašė:
> Oficialus elektroninis
> dokumentas – vykdant teisės norminių aktų nustatytus įgaliojimus
> informacinių technologijų priemonėmis *įstaigos* *sudarytas* ar *gautas*
> dokumentas, pasirašytas teisinę galią turinčiu elektroniniu parašu ir
> įtrauktas į elektroninių dokumentų valdymo sistemą.

Skaityk įdėmiau ką rašai. Vienintelis kabliukas, kurį direktorius turėtų
kuo greičiau pakeisti, yra čia:

„Specifikacijoje nustatyti reikalavimai nevalstybinėms organizacijoms,
privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims (toliau – asmenys) yra
*rekomendaciniai*, išskyrus tuos atvejus, kai rengiami elektroniniai
dokumentai yra skirti pateikti įstaigoms arba kuriuos rengti asmenys
privalo pagal teisės aktų reikalavimus.“
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=352152&p_query=&p_tr2=

Trinčiau visą pastraipą kaip neatitinkančią el. parašo įstatymo dvasios
ir tiek žinių. Pagal dabartinę formuluotę el. laiško išvis neįmanoma
perduoti, nes pats laiškas nėra ir negali būti adoc.

> O galbūt ji turi softą, kuris yra kitoks nei viešai prieinamas?

Tai pasižiūri pavadinimą ir pasako, arba pasiklausia kolegų ir greitai
atrašo. Mano klausimas juk buvo neoficialus.
Jei taip ir būtų padariusi, neturėčiau pagrindo NG eterį teršti.