Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 12:45:01
Martozo rašė:

> mitsoft.lt>  apačioje didelėmis raidėmis Signa>  sužinoti daugiau.

Žmogau, kodėl aš turėčiau eiti į UAB puslapį ir ten kažko ieškoti?
Kodėl ne į IVPK ar dar kokį kitą puslapį?
Duotoje instrukcijoje tai neminima, o namų puslapis yra
https://signa.mitsoft.lt/signa-web/app/index.html, kuriame informacijos
yra tik tiek, kiek yra.
O gal IVPK yra išlaikomas iš mitsoft reklamos pinigų? Ne?

Negi siunčiant tą „atsakymą“ sunku buvo ir normalias instrukcijas kaip
su prikabintu failu elgtis ar nuorodų pridėti? Nemąstote apie žmogaus
poreikius, o tik bukai vykdote savo susikurtas instrukcijas!

Yra geras pasakymas: jei yra 200 biurokratų, jiems išorinis pasaulis
nebereikalingas – patys susigalvoja veiklos tvirtindami ataskaitas,
kurdami projektus, ir t.t. Tik kad visuomenei iš to naudos jokios :(