Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 13:44:48

> Manau, kad perskaitęs vėl rasiu, kad esi neteisus. Tik kas iš to, jei
> nieko negaliu pakeisti, o jūsų kontora ir toliau gali išsidirbinėti
> nebaudžiama. :(

Jei turėsi laiko - surask...

> Jau rašiau, kad nesupratai apie ką buvo skundas dėl prokuratūros. Jei
> kas neaišku – galėjai pasiskambinti telefonu ir pasitikslinti, tam tas
> tel. nr. ir duotas, kaip kad numato VAĮ.

Jei aš čia rašau, nereiškia, kad aš atsakinėjau į tavo skundą. O skundo esmę puikiai supratau.

> Į kokį dokumentą? Direktoriaus įsakymą apie archyvų tvarkymą?

Pagal tai kaip tu jį pavadinai matosi, akd tu jo ne tik neskaitei, bet net nesuvoki kam jis skirtas...

1. Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacija (toliau – Specifikacija) nustato valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių, kitų subjektų, įgaliotų atlikti viešojo administravimo funkcijas (toliau – įstaigos), valstybės įgaliotų asmenų rengiamų ir iš nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių ir fizinių asmenų gaunamų elektroniniu parašu pasirašytų (GeDOC ir GGeDOC grupių) oficialių elektroninių dokumentų ir jų gyvavimo ciklo užtikrinimo programinių priemonių reikalavimus.

> Ir vien todėl ji iki šiol nesugebėjo atsiųsti nuorodos, kurią per 2
> minutes pateikė Gintas? Kaip tu tai pavadintum: maloniu ir dalykišku
> bendravimu ar susireikšminimu ir biurokratizmu?

Tu manai, kad šią info žino administratorė? Ji laišką persiuntė kolegai. Kiek žinau tuo metu kolegos nebuvo. So?

> Mano klausimo ji niekam neprivalėjo perduoti jei galėjo atsakyti pati.

Čia kur moko per atstumą nustatinėti žmonių kompetencijas?