Tema: Re: atleidimas is darbo
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:06
musu imonese zmones nera labai draugiski, kaip tik dziaugias tokiais
atvejais kaip dulkinamas jo kolega- mazinamas atlyginimas ar ispiriamas kaip
nevykelis. o jei dar istorija tikrai tokia, ir keli buvusio direktoriaus
numyletiniai dirbo maziau ir gaudavo daugiau tai kolektyvass tikrai tik
palaikys. neaisku kaip ten yra, buna visko. ne visi darbdaviai blogi, ne
visi darbuotojai geri.

--
vyt/ /