Tema: Re: atleidimas is darbo
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-15 09:50:25
Mano nuomone tai neiseitis. Visu prima kabinedamasis prie 3 darbuotoju kurs siokia tokia neigiama atmosfera visam kolektyve. O jei kolektyvas mazas ir nedurnas tai kiekvienas supras, kad siendiena pisa tuos 3, rytoj gal taip pat pis ji (o dar kai imoneje itempta situacija, tai dar prideda papildomai neuztikrintumo del ateities). Taigi slogi nuotaika ir bbd ant darbdavio beveik garantuotas bent jau kos pasibaigs si istorija (ir jei nebus jos tesinio su nauju darbuotoju kuri vel reikia greitai atleisti).
Kitas niuanasa, kad kabinetis reikia tureti tam pagrinda. Jei staiga nustatusi pardavimo planas milijonas, neivykdei nuobauda, tai busi paskui padulkintas per teisma. Jei nori kabinetis, tai turi buti ir apiforminta tinkamai. Beto, jei jau pagal tokia pacia schema atleidinesi visus 3 tai didelis sansas, kad gincui nuejus i teisma ex.darbuotojai ras pakankamai irodymu, kad su jais buvo susidorota.

Nenori ziasti ir terliotis eini tartis del atleidimo saliu susitarimu. Jei nepavyko sumoki tiek atlyginimu kiek numatyta ispejimo terminas plius kompnesacija uz staza ir nepanaudotas atostogas ir atleidi ta pacia diena. Bet ziurint is ekonomines puses geriau iteikti ispejima ir tegukl bent jau per ispejimo laikotarpi tas zmogus atidirba, jei ir neilnai tai bent jau dalinai. Jei nenori, kad dirbtu su jautria informacija, tai perkelk i kokius valytojus uz ta pati dideli atlyginima :) Tada darbuotojas kaip ir priristas per ta ispejimo laikotarpi (jam tai nepatgumas), darbdavys moka tiek kiek ir taip moketu plius gauna kazkokia nauda. Su tokiu argumentu galima lengviau tartis del atleidimo saliu susitarimu nubraukiant 1-2 men nuo maksimalios dk numatytos ismokos.

T:)