Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Junda
Data: 2010-08-02 22:16:22
Tu gali į VMI paskambint arba net nete pasiskaityti ir sužinoti, kad
čekis gali būti išduodamas visai kitą mėnesį nei vykdei veiklą, t.y.
VISAI NE VL galiojimo mėnesį, nes juk kartais pinigai mokami po menesio
arba po pusmečio, žiūrint koks darbas. Taigi turi pilną teisę rašyt
kvitą pvz šiandienos data, nors VL turėjai birželį, svarbu KADA VEIKLĄ
VYKDEI.