Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Junda
Data: 2010-07-30 22:24:47
Jei nedirbi pagal darbo sutartį ir imi VL trumesniam laikui kaip
ketvirtis, turi Sodros mokesčius sumokėt į priekį, pateikt VMI įrodymą
ir tik tada išduodamas VL. Jei dirbi pagal darbo sutartį, tereikia
sumokėti už patį VL fiksuotą mokestį ir pateikus įrodymą gausi VL.
Tačiau jei tavo statusas to laikotarpio metu pasikeitė, privalai už
laiką, kuriuo nedirbai pagal darbo sutartį, susimokėt Sodrai.