Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Junda
Data: 2010-08-01 17:26:06
On 2010.07.31 16:57, Shlipsas wrote:
> neturiu autoriniu. VL imu kas antra menesi vidury menesio. 114 VL kaina + 180 Sodra + 144 PSD. Tiek sumokama kas antra menesi.

Nelogiška imti vidury mėnesio, nes tada mokamas dvigubas PSD, galėtum 72
Lt. ir pasilaikyt, imdamas menesio 1-31 dienoms. Neparašei kuriam laikui
imi, menesiui? Tada viską (išskyrus PSD) sumoki PRIEŠ išduodant VL, ane?
Kitaip neišduoda. Gal jie sugalvojo, kad ir Sodra reik už du mėn.
sumokėt, jei imi vidury mėnesio? Ką sako inspektorė?