Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-07-30 20:36:47
Shlipsas wrote:
> bet ash visad sumoku kiek VMI liepia

VMI paprastai "liepia" pačiam pasiskaičiuoti savo pajamas, susimokėti
mokesčius, ir pateikti deklaraciją. Sodroj irgi principas tas pats, jie
juk nežino bendru atveju tavo pajamų, žino tik minimumą kažkokį, kurį
tikriausiai turi sumokėti. VMI dėl buchalterinės apskaitos net
konsultacijų neteikia, kai paskutinį kartą domėjausi. Tai čia iš Sodros
pusės labdara kokia tai, kai tau viską paskaičiuoja, užpildo, ir nuėjęs
pasirašai tik. Bet kokiu atveju man asmeniškai labiau patinka, kai Sodra
uždelsus pati nusirašo, o ne perduoda antstoliams, kaip kitos valdiškos
įstaigos. Nes Sodra už tai papildomo mokesčio neima, paskambinus galima
susitarti pvz. jog pervesi iš kito banko ir nuima inkasinį nuo
sąskaitos, o su antstoliais patys žinot kiek kainuotų ir kiek vilkinimo
būtų.