Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-29 22:20:56
as pries kuri laika, buvau nustebes, kad as Sodrai skolingas. Paskambines suzinojau kodel, nors ir imdamas liudijima , sumokejau tiek, kiek liepe VMI. Pasirodo pasikeitus draudziamos sumos dydziui, likau skolingas. Man nieko nepranesus-buvo tyliai, ramiai skaiciuojami delspinigiai. Gerai, kad paskambinau, o ir anstoliai nebuvo tada dar taip suzvereje :))))))