Tema: Re: Sodra pasieme babkiu man nezinant
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-02 12:10:34
mano imonei kai kale per visas tai nespejau nei mirkteleti. pasiskambinau
sutariau kad iki penktadienio sumoku visa skola. penktadieni sedau gryzes,
padariau pavedima. Tai vyko 17 val. kaip tik padariau pavedima, apt irtinau.
dar israsa atsspausdianu. ir tik ziuriu seskaitose pyst pyst po kelis
turkstancius truksta. i ki ta banka pasijungiu irgi tas pats. Tai gavosi
taip kad su mokejau 3 kart daugiau ir vienoj saskaitoj minusa kale. paskui
grazino