Tema: Re: anstolio veiksmai nusiskaiciuojant pinigus is banko
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-07-13 14:36:14
Palyginai b. su pirštu. Aš aiškinu kokia yra nusistovėjusi įstatyminė
tvarka. Ir su mano pinigais taip pastoviai atsitinka po kelis kartus per
mėnesį, paprašau nuskaičiuoti nuo kortelės, nuskaičiuoja ir parašo ant
popieriaus neprašo. Tame tarpe ir vieną sykį paprašau, ir nuskaičiuoja
kas mėnesį kiek priklauso. Jei nuskaičiuoja per daug ar ne tie kas
reikia, paprašau grąžinti, nors taip praktiškai nebūna. Ir kitiems
žmonėms nuskaičiuoja visam pasauly, ir kažkodėl nieko nestebina, niekam
nereikia net popierinių sutarčių kaip tavo, užtenka tinklalapy varneles
sužymėti. O tave tai kažkodėl nepaprastai stebina. Tai gal visgi ne
bankuose ir ne aplinkoj problemos reikia ieškoti.