Tema: Re: anstolio veiksmai nusiskaiciuojant pinigus is banko
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-09 12:56:34
As tik svarsciau-kaip tai vyksta. Ar as galiu iregistruoti firma, kuris galetu nusegti nuo tavo saskaitos pinigus zinat tik tuos duomenis, kuriuos paminejai? Ispleti firmos klientu rata pardavinedams kokius niekucius, paskui viena diena-pasinaudodams VISA, VISAME PASAULYJE esamu firmos  klientu duomenu baze nusegi max sumas nuo ju saskaitu  ir sekancia diena paskelbi apie bankrota? Amway galetu taip padaryt? Na, hipotetiskai klausiu.