Tema: Re: anstolio veiksmai nusiskaiciuojant pinigus is banko
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-09 12:48:26
as buvau nuejes ir klausiau. Nieko neisgirdau. Pasikviete vyresniaja. Ta paaiskino, kad Amway kompanija rimta ir problemu nebuvo. Jei pamatysiu, kad nuskaiciavo neteiseta-tipo galiu rasyt pretenzija. O nuskaiciuot gali tiek, kiek NORI! Mat, jei nuskaiciavo viena syki ir pretenziju is mano puses NEBUVO, jie laiko, kad as ATIDARIAU vartus siai kompnaija prie savo saskaitos. Pasiule pasikeisti kortele uz papildomus pinigus :) Nieko as nekaltinu, tik sakau-uzsienio kompanija neturedama mano normalaus paraso, nusega nuo mano saskaitos. Maza to-as asmeniskai nuejes i banka, negaliu JOKIAIS budais uzdrausti nuo pvz sekancio menesio ir ateityje siai kompanijai nuimti mano pinigu. Jie tai gali daryti bent jau tol, kol pasikeis mano kreditines numeris. Jeigu netiki , ka rasau-pats nueik ir pasiteirauk, kokiu pagrindu bankas leidzia nuskaityt svetimiems pinigus nuo tavo kreditines.