Tema: Re: anstolio veiksmai nusiskaiciuojant pinigus is banko
Autorius: ledasl
Data: 2010-07-09 08:12:29
ar tikrai? teismo nutarimo kopija gavau is kazkokio kaimo adreso visiskai
nesusijusio nei su mano asmenine gyvenamaja vieta, nei su imone. Jei tie
zmones butu buve bent truputi patingeje pranesti, susirade mano adresa ko
"nesugebejo" padaryti anstolis, tai buciau tik pamates kaip is mano
saskaitos nusiraso pinigus uz kazka.
As irgi galiu susirasyti ale teismo nutarima, kad maxima man skolinga koki
20K lt nueisiu i banka ir ka man perves?