Tema: Re: anstolio veiksmai nusiskaiciuojant pinigus is banko
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-07 20:42:54
Didziam mano nustebimui, Amway kompanija, gavusi internetu mano paraso FOTKE ant sutarties, gali nuskaiciuoti nuo mano saskaitos kada nori ir kiek nori :))) Banke vyresniosios pasiteiravus kaip cia gali buti-buvo atsakyta, kad tai rimta kompanija ir su ja problemu nebuvo. Pasiule pasikeisti kreditine kortele, sumokant uz jos pakeitima. Taciau, kai pagalvoji-uztektu bile kam parasyt mano kreditines skaicius, uzdet bile koki parasa, nufotkint ir ta fotke pasiust? Ir vualia-bomzas gali uzsisakyt prekiu ir spet jas gaut mano saskaita, tiek kiek leidzia limita! Bezpriedielai :)))))
Aisku-laiku susivokus, galima uzgincyt.