Tema: Re: Rukymas laiptineje
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-04-22 19:39:13
tikrai?
"............ Rūkant gyvenamųjų namų laiptinėse yra pažeidžiami Lietuvos
Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 str. 1 d. 3 punkto reikalavimas
nerūkyti bendrose gyvenamosiose, kitose bendro naudojimo patalpose, kuriose
nerūkantieji gali būti priversti kvėpuoti tabako dūmais užterštu oru, ir
padaromas administracinės teisės pažeidimas numatytas LR ATPK 185¹ str. 2 d.
už kurį numatytą administracinė nuobauda įspėjimas arba bauda nuo
dvidešimties iki penkiasdešimties litų.
      Dėl baudos skyrimo būtų sprendžiama atsižvelgiant į visas įvykio
aplinkybes (tariamo pažeidėjo, kaimynų apklausos, įvykio vietos apžiūra ir
t.t.).

     Už gėrimą laiptinėse taikoma administracinė atsakomybė pagal LR ATPK
178 str.
     Alkoholinių gėrimų gėrimas viešosiose vietose arba girto pasirodymas
viešosiose vietose

     Alkoholinių gėrimų ir kitų svaigalų, pagamintų naudojant spiritą,
gėrimas gatvėse, stadionuose, skveruose, parkuose, visų rūšių visuomeniniame
transporte ir kitose vietose, išskyrus prekybos ir viešojo maitinimo įmones,
kuriose savivaldybių tarybų ar savivaldybių administracijų direktorių leista
pardavinėti alkoholinius gėrimus išpilstant, arba girto pasirodymas
viešosiose vietose, įžeidžiant žmogaus orumą ir visuomeninę dorovę, –
     užtraukia įspėjimą arba baudą nuo trisdešimties iki penkiasdešimties
litų.

     Tokie pat veiksmai, padaryti pakartotinai per vienerius metus po
administracinių nuobaudų paskyrimo, -
     užtraukia baudą nuo penkiasdešimties iki vieno šimto litų.

     Veiksmai, numatyti šio straipsnio pirmojoje dalyje, padaryti asmens,
kuriam du kartus per vienerius metus buvo paskirta administracinė nuobauda
už alkoholinių gėrimų gėrimą viešosiose vietose arba girto pasirodymą
viešosiose vietose, -
     užtraukia baudą nuo vieno šimto penkiasdešimties iki trijų šimtų litų
arba administracinį areštą iki trisdešimties parų.

     Girtų nepilnamečių iki šešiolikos metų pasirodymas viešosiose vietose,
taip pat jų gėrimas alkoholinių gėrimų –
     užtraukia baudą tėvams arba globėjams (rūpintojams) nuo