Tema: Re: Rukymas laiptineje
Autorius: Achtung!
Data: 2010-04-22 11:34:57
tokie klausimai paprastai spendziami tarpusavio susitarimu. su normaliu
kaimynu galima sutarti. taciau jei labai nores laiptineje rukyt - nieko tu
jam nepadarysi. istatymai sioje vietoje yra neveiksnus.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5048 (20100421) __________

http://www.eset.com