Tema: Re: Rukymas laiptineje
Autorius: Martozo
Data: 2010-04-22 10:26:09
>"Raulis" <Raulis@omni.lt> wrote in message news:hqorqi$9d9$1@trimpas.omnitel.net...
> Piktis nenori, o baudike uzfundyt tai nori. As labiau ant tokio pykciau negu
> ant to, kuris ateina ir pasako "kaimynas tukstanti kartu atsiprasau, bet
> prasau, kad rukytumete lauke arba balkone."

Tokiam pasiūlytojui į dantis duoti. Aš turiu problemą, kad aplink 3 ar 4 kaimynai pastoviai balkone rūko. Vasarą neįmanoma laikyti balkono durų atidarytų nes smarvė eina. Vaiko neišeina migdyti balkone. O priedo tie kurie yra viršuje mėto nuorūkas ir pelenus pro balkoną - ir krūveles randu savo balkone.
Spėju, kad balkonas nesiskaito vieša vieta ir teisinėm priemonėm jų niekaip nepriversiu to nedaryti (į prašymą nerūkyti balkone tik pažvengė). Turiu mintį įsigyi kažkokį daiktą, kuris skleistų momentinį (t.y. norint sustabdyti būtų galima lengvai tai padaryti), lakų, aitrų ir nemalonų kvapą. Tegul pabūna mano kailyje.