Tema: Re: Rukymas laiptineje
Autorius: Martozo
Data: 2010-04-22 13:16:52
>"Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:hqp72o$s80$1@trimpas.omnitel.net...
> Na pas tave turbūt truputį paprasčiau problema išsprendžiama. Nueik pas tuos
> kaimynus ir pasisiūlyk pastatyti laiptinėje peleninę,m jeigu jiems tai
> padės, išdėstyk argumentus dėl vaiko. Ta laiptine vistiek nieks nesinaudoja
> dėl lifto, be to tai uždara patalpa, tad niekas ir pretenzijų nereikš. Pas
> mus gal rūkančių daug nėra, bet kažkaip visi eina rūkyt būtent ten. Taipogi
> aš ir savų svečių prašau eiti ten rūkyt, kadangi mano subjektyvia nuomone
> [...]

Gal ir variantas. Bet kaip pats žinai laiptinė visiškai uždara ir be langų. Kažkaip labai abejoju ar kas nors norės joje rukūti. O net jei ir norėtų - vis tiek kaip ir pažeidimas gautųsi.

Beja. Kai pastoviai stringa liftai tenka ir laiptine pasinaudoti. Išeinu kažkurį kartą - dvokas be proto. Nusileidžiu žemiau, stovi šiukšlių maišai, skystimėlis bėga...