Tema: Re: Rukymas laiptineje
Autorius: Trolis
Data: 2010-04-22 13:06:16
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hqotmh$cl9$1@trimpas.omnitel.net...

> Tokiam pasiūlytojui į dantis duoti. Aš turiu problemą, kad aplink 3 ar 4
> kaimynai pastoviai balkone rūko. Vasarą neįmanoma laikyti balkono durų
> atidarytų nes smarvė eina. Vaiko neišeina migdyti balkone. O priedo tie
> kurie yra viršuje mėto nuorūkas ir pelenus pro balkoną - ir krūveles randu
> savo balkone.
> Spėju, kad balkonas nesiskaito vieša vieta ir teisinėm priemonėm jų
> niekaip nepriversiu to nedaryti (į prašymą nerūkyti balkone tik pažvengė).
> Turiu mintį įsigyi kažkokį daiktą, kuris skleistų momentinį (t.y. norint
> [...]

Na pas tave turbūt truputį paprasčiau problema išsprendžiama. Nueik pas tuos
kaimynus ir pasisiūlyk pastatyti laiptinėje peleninę,m jeigu jiems tai
padės, išdėstyk argumentus dėl vaiko. Ta laiptine vistiek nieks nesinaudoja
dėl lifto, be to tai uždara patalpa, tad niekas ir pretenzijų nereikš. Pas
mus gal rūkančių daug nėra, bet kažkaip visi eina rūkyt būtent ten. Taipogi
aš ir savų svečių prašau eiti ten rūkyt, kadangi mano subjektyvia nuomone
ten rūkyti sukelia daug mažiau diskomforto negu rūkymas ir įstatymų
nepažeidimas balkone. Na bet čia gal namo projektui speficinė išeitis :)