Tema: Re: Ar gali prokurorai ką nors drausti liudininkams?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-22 12:58:02
Tavo Konstitucinė Teisė būti pagautam nebūtų pažeista, nes Bangis tik paplatintų tą informaciją, o jau ją sužinojęs tu PATS galėtum elgtis, kaip nori, idant išlaikytum savo teisę.
T.y., tu, dar dieną apsilankęs komisariate ir plėšęs maikes, kad tave pasodintų už KEdo suspardymą, atsimušei į šaltakraujų Lietuvos pareigūnų cinišką "o kur įrodymai?!". Nesugebėdamas įrodyti savo kaltės, verkei prie TV, ir staiga sužinojai, kad galima eiti nusipirkti NikeJamesLeBron kedus, perpjauti juos atitinkamai, ir tada su svariais įrodymais ryte vėl į komisariatą...

Taigi, jei tu turėjai tuos batus, bet sudeginai - pats savo teises ir pažeidei, ir nestum ant Bangio, kuris tau netgi padėti norėjo :)