Tema: Re: Ar gali prokurorai k? nors drausti liudininkams?
Autorius: Nitro
Data: 2010-04-21 16:12:50
tai jei tu tik stebetum - tada jokiu problemu ir nebutu.

gal tu geriau logiskai paaiskink kaip pazeidzia konstitucijos ten ta
kazhkuri straipsni draudimas atskleisti ikiteisminio tyrimo duomenis? Taip
pat siulau pagalvot kuriam straipsniui priestaraus nukentejusiojo statusa
tame tyrime turincio asmens teiseto lukescio but apgintam nepaisymas?