Tema: Re: Ar gali prokurorai ką nors drausti liudininkams?
Autorius: Bangis
Data: 2010-04-21 19:26:33

On 04/21/10 14:02, KEdas wrote:
> [...]

Nu tarkim tu esi nusikaltimo liudininkas ir pastebejai kad ten yra
puikus bato atspaudas. Nusikaltelis sakykim "nezino" kad jis paliko
kazkokiu tai pedsaku. O bet taciau - dedamas ant prokuroro ir atsivertes
Konstitucija tu kokiai nors LNK ar TV3 paporini kaip matei kazkoki tai
excluzivini bato atspauda nusikaltimo vietoje.
Dabar variantai -
1. jei butum nepaporines, nusikalteli suranda. Randa ir tuos LeBron
James Nike batus, kuriu padas pasirodo perpjautas ir kuris atitinka ta
atspauda palikta nusikaltimo vietoje (ybo nusikaltelis del N priezasciu
tais batais neatsikrate)
2. Jei paporinai kaip Jezus savo tiesa - nusikaltelis irgi ziuri tavo
megstama laida. Jis ta fakta suzinojes, atsikrate tais batais.
Vienintelis irodymas, kuriuo remiantis ji buvo galima susieti su
nusikaltimu - tiu tiu.

P.S. Sorry jei per daug SCI prisiziurejau :)

P.S.S. O dar uzsigardziavimui isivaizduok kad ne tu KEDai esi
liudininkas (nes is tavo komentaru kazkaip sviecias kad tu zinai zodi
"teises" bet nesi girdejes apie "pareigos"), o as esu tas liudininkas,
kuris mate kaip tave kazkoks asmuo panashus i "nitro" tais Nike kedais
susparde ir padare panashu i Apple obuoli, ir ant tavo nugaros tas Nike
pado atspaudas ir sviecia :D
As isbarstau ta informacija kur tik imanoma. Nitro sudegina savo Nike
kedus.. ir vaikstai tu suspardytas ir grauzdamas morka, nes prokuroras
kad ir noretu, ale neturi jokiu galu kaip Nitro su tavim susieti :)
Ar taip bus gerai? Ar viskas ir dabar gerai ir tu visiskai patenkintas? :)