Tema: Re: Ar gali prokurorai ką nors drausti liudininkams?
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-21 14:02:20
T:) rašė:
> jo, perspejimas nuiklatelio per tv ar radija ar kitaip juk negali
> kelti gresmes konstituciani santvarkai, mano sveikatai ir pan :)

Kur tu čia įžvelgi nusikaltėlio perspėjimą, jei bus papasakota apie
radimo aplinkybes? Sekant tavo logika apie jokį tyrimą net kalbėti negalima.

> Ir jo uzdarymas juk nekenkia Kedo
> sveikatai, garbei ar orumui, ar konstituciniai santvarkai :) Kazkaip
> neskaniai cia gaunasi, ania? :)

Susivėlei. Prie ko čia nusikaltėlio uždarymas?

> PS Kiek pamenu is tavo rasytu skundu, tai labai akcentavai, kad ne
> vietoje pastatytas automobilis labai zeidzia tavo garbe, oruma ir
> morale.  :)))

Blogai pameni. Rašiau tik apie žlugdomą tikėjimą, kad policija užtikrina
įstatymų laikymąsi, tuo sukeldama nemalonius išgyvenimus.