Tema: Re: del pokalbio irasinejimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-19 11:19:07
šitą tai žinojau, taip ir seniau buvo.
BET - aš taip supratau, kad KEDas turi omeny čia kažkada nuskambėjusią purvasklaidoje informaciją apie tai, kad teismas atsisako teismo sekretorių paslaugų posėdžio metu, ir protokolai dabar bus vedami garsinio įrašymo metodu.

Ar ta norma dar neįsigaliojo? Labai tingiu ieškoti :) Gal ne CPK, gal ATPK ar "naujame" ATPK?
J.