Tema: Re: del pokalbio irasinejimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-19 10:27:37
Mariau, nepyk, bet tokio tipo retorika manęs nepaimsi:)
Į savo klausimus pats atsakinėk ("koks tikslas?"), aš parašiau sausoka kalba, bet man ji labai patinka.

Klausimas - "ar galima įrašinėti?"; Atsakymas - "galima", imant papildomai domėn mano išvardintus "aštrius kampus".
O ar teismas priimtų tokius įrašus kaip TINKAMUS įrodymus - ne mūsų, o teismo klausk. Jei su mobilke įrašinėsi ir garsas kaip kibire - beveik garantuoju, kad nieko nepeši. Jei profesionalia technika, ir dar pageidautina su vaizdu, ir su nepriklausomų ekspetų išvadomis apie autentiškumą, tada atsakymas greičiausiai bus "teismas priims kaip tinkamus įrodymus". NEBENT teisiesi su oponentu dėl kompensacijos už kūno sužalojimą, o tavo tame profesionaliame įraše jūs kalbatės apie dendrofilų suvažiavimo tikslus ir paskelbtas pagrindines idėjas.

Na ne maži vaikai, mąstykit logiškai toliau jau.
J.