Tema: Re: del pokalbio irasinejimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-19 10:42:19
Dėl įrašinėjimo privačioje valdoje - yep, tą aspektą pamiršau paminėti. Čia kaip amerikonų "lovos paslaptis" - yra niuansų. Svečiuose geriau nechamavoti.
Bet pvz, man buvo aiškinama, kad iš medžio galima filmuoti viską, kas vyksta privačiame sklype už aukštos tvoros, ir tai nėra "spec" įrangos naudojimas. Normalus buitinis fotikas su standartiniu zūmu - ok. Profesionali bazūka - jau gali būti traktuojama kaip spec įranga.

Bet čia yra daugiau "įrašinėjimas to, kas matosi iš viešos vietos". Fotografuojamas/filmuojamas subjektas ne tau pozuoja, ne tau šneka žodžius. O jei šnekam apie dialogo įrašymą - subjektas išleidžia garsus iš savo lūpų su tikslu, kad tu tuos žodžius išgirsi... :)