Tema: Re: Teiėjai pavaro
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-27 18:29:09
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:hoj5rb$6i4$1@trimpas.omnitel.net...

> Žinau ir tai. Bandžiau „fenikso“ atveju kreiptis į prokuratūrą ir
> bankroto departamentą dėl 500 000 Lt nuostolio VMI ir Sodrai su
> konkrečiais įrodymais, bet atsakymas buvo „nuotraukose nieko nematome,
> audio įrašų neklausome, jūs elgiatės įžūliai, formaliai dokumentai
> įforminti teisingai, tad nieko nedarysime“.

Matyt nuostolis buvo daromas iš "savų" :-)

> Tai panaši istorija, bet man šis nagrinėjamas KET atvejis gerokai
> akivaizdesnis įrodymas apie „teisingumo“ iškrypimą, nes jis be galo
> paprastas ir be jokių „zakavyrkių“.

Tokiems atvejams yra pasiūlymas seime mokėti 50% baudos ir nekeliauti į teismą. Racijos yra. Nes turbūt nenori, kad tavo, kaip mokesčių mokėtojo, sąskaita, būtų padidintos rinkliavos, arba bendri mokesčiai, stengiantis išlaikyti teisėsaugos gvardijas.

O dėl automobilių - pamiršk. Čia yra vėžys ir tas vėžys yra ir bus, kol galėsime santykinai pigiai prispausti dar vieną ar kitą lašą naftos produktų, o visa LT nebus urbanizuota į periferiją, kaip yra užsieniuose, taip atskiedžiant statymo problemą. Nes juk tipinis lietuvis visų pirma pagal prioritetų sąrašą nori turėti automobilį, o jo prioritetų sąraše turėti dedikuotą parkavimo vietą - kažkur tolima, tolima pozicija.