Tema: Re: Teiejai pavaro
Autorius: ROOTS
Data: 2010-03-27 17:02:39
Ir kas kad nera vietos prie namo? Ant zoles? Aisku skambinu jei pamatau.
Kita vertus nezinau ka Kedas daro. Ji gal kazkas irgi sudrausmins, paskus, nufotkins. Mane irgi pora kart buvo sustabde virsijus greiti, nesipriesinau, sutikau ir mokejau bauda, jokiu kysiu nieko.
o del istorijos Kedo, nu jei tu apie teisejus, nu tai kas ten negerai su Kedo nepasitenkinimu? Man kazkada psichas kaimynas langus isdauze, dvigubas buto duris islauze, nes girdejo baliu uz duru, o pasirodo nieko namie nebuvo, nu va ir mano pareiskimus iskelt byla del turto sunaikinimo atsisakinejo ivairiais budais, tai tas negerai, pataisau, anas negerai, vel pataisau, vel kazkas negerai nu finale nuleidom su darbo teisininku rankas. bet tai buvo seniai, dabar nebenuleisciau ranku :)