Tema: Re: Teiėjai pavaro
Autorius: KEdas
Data: 2010-03-26 22:35:55
On 2010.03.26 17:21, Vasaris wrote:
> p. KEdai, aš suprantu jūsų pilietinį susirūpinimą ir jį gerbiu.
> Tačiau mano požiūriu čia visiškas niekniekis, palyginus su rimtomis
> bylomis, tiek kriminalinėmis, tiek administracinėmis, tiek
> civilinėmis.

Žinau ir tai. Bandžiau „fenikso“ atveju kreiptis į prokuratūrą ir
bankroto departamentą dėl 500 000 Lt nuostolio VMI ir Sodrai su
konkrečiais įrodymais, bet atsakymas buvo „nuotraukose nieko nematome,
audio įrašų neklausome, jūs elgiatės įžūliai, formaliai dokumentai
įforminti teisingai, tad nieko nedarysime“.

Tai panaši istorija, bet man šis nagrinėjamas KET atvejis gerokai
akivaizdesnis įrodymas apie „teisingumo“ iškrypimą, nes jis be galo
paprastas ir be jokių „zakavyrkių“.