Tema: Re: Teiėjai pavaro
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-26 17:21:36
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:hoi4uk$n4b$1@trimpas.omnitel.net...
> Visiškas abzac: liudininkų parodymų ne tik, kad neklausoma, bet jie dar
> ir iškraipomi, o policijos paskirta nuobauda naikinama neturint JOKIŲ
> kitų įrodymų, nors 2 liudininkai teigia, kad pažeidimas buvo.

p. KEdai, aš suprantu jūsų pilietinį susirūpinimą ir jį gerbiu. Tačiau mano požiūriu čia visiškas niekniekis, palyginus su rimtomis bylomis, tiek kriminalinėmis, tiek administracinėmis, tiek civilinėmis. Jums tiesiog reikėtų pabandyti įsivaizduoti, kaip apmautu, kada civilinė byla dėl sukčiavimo prisidengiant krize gali būti muilinama metus ir daugiau.

Jei su fanatišku užsidegimu bus tiriamos pirmosios, o antros pus stalčiuose iki senaties, gyvenimas tikrai netaps mielesnis.