Tema: Re: Klausimas del namo administratoriaus ir saskaitos
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-23 11:25:06
na tai bendra tvarka silumos tiekejas atsakingas uz silumos tiekima. O uz namo silumo tinkla atsakingas namo savininkas arba namo administratorius. Radijatorius tavo bute yra kieno nuosavybe tavo ar silumos tiekejo? Jei tavao, tai kaip silumos tiekejas gali uz ji buti atsakingas? Vieninteles argumentas ai netinkamas silumos tiekimas (per dideli slegi padave, temperatura, vandeni su kokia rugstimi ar pan). Adminstratorius velgi yra atsakingas uz sildymo sistemu stovu (magistraliu) prieziura, bei uz bendro naudojimo patalpose esancius radijatorius. Taip atsakingas uz bendra ukio prieziura (na sistemos praplovimas, bandymas ir pan.). Siuo atveju ststytojas pastate nekokybiska radijatoriu, jis prakiuro galioja dar statytojo garantij, jis turi atlyginti nuostolius nebenmt irodys, kad tai ivyko ne del ju kaltes. O toliau jau statytojas tegul pesiojasi su savo radijatoriu tiekeju ir t.t.

T:)