Tema: Re: Klausimas del namo administratoriaus ir saskaitos
Autorius: Pilas
Data: 2010-03-23 09:04:48
namas garantinis vis dar, radijatorius - namo garantijos dalis, bet
eksplotuojamas silumos tiekejo. vat cia nezinau kas dabar atsakingas ar
silomos tiekejas ar vis dar statytojas. bet kokiu atveju vienas is dvieju,
kadangi tai nebuvo 3-ios salies atliktas koks veiksmas galejes sugadinti
radijatoriu. Administratorius Imone, pati didziausia vilniuje :)

esme kad ji sako kad dabar aiskinasi teisiskai kas is tikro atsakingas uz
radijatoriu, ir jie nera stipriai pasiruose nes pradziai pretenzija nusiunte
statytojui - tipo truko jusu radijatorius , patirti nuostoliai, reik
atlyginti. Statytojas pasiunte pasakydamas kad jus nama administruojat ir
prastai administravot jei truko  - ju tokia nuomone sakem ant vandens -
atfutbolino atsakyma.
administratotiui to uzteko - paeme ir isstate saskaita mums (lengvai
negaves pinigu), o telefonu paaiskino kad mes cia aiskinames kas cia
atsakingas, tipo gal silumos tiekejas ...

bet kokiu atveju - jie tiksliai dar nezino - neturi dokumentu kas kaltas (
expertize ar pan ..) taigi tiesiog isstate mum saskaita.

santykia sutartyje reikes skaityti - bet kokiu atveju daugiabuciu namu
bendrijos istatymas galioja.

tiesiog man idomu kad kalta puse nenustatyta, bet faktas kad sanaudu
objektas - musu namas. ir ar adminas turetu labai stengtis bandydamas
isstatyti saskaita statytojui, ar tiesiog negaves sumos gali nesistengti ir
liepti mum apmoketi, nepaisant kad visur yra garantijos ...