Tema: Re: Klausimas del namo administratoriaus ir saskaitos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-23 08:51:48
"Pilas" <fipaul1NEREIKIANUTRINTI@yahoo.com> wrote in message news:ho9l6s$o5d$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> name yvyko avarija, ismuse radijatorius. atsakovai kaip ir askus - arba
> statytojas (jis nebankrutaves, namui garantija yra), arba silumos tiekejas
> (dar aiskinamasi kam priklauso tas radijatorius).
> Namo administratorius parase lasika statytojui, tas pasiunte . tada adminas
> isstate saskaita namo gyventojams "kol issiaiskins kas kaltas".

Elementaru ir gudru vienok :-)

> ir tiap svieciasi kad jei ir silomos tiekejas pasius juos toliau, tai jie
> motyvuos : mums pinigu niekas neduoda, kodel mes turetumem moketi uz remonta

Na čia ne argumentas.

> mano poziuriu turetu buti paprasta : expertai nustate del ko yvyko, tada
> nustato viena is dvieju galimu atsakovu , isstato saskaita, jei jie
> pasiuncia - nusiuncia jiems saukima i teisma ar ten kitokias taiko teisines
> priemones.

Manau reikėtų pradėti nuo to - koks namas ir kokios garantijos jam/jame atliktiems darbams. Jei tai nauja statyba, tai tikėtinai turėtų būti tam tikros garantijos, galbūt netgi įtvirtintos įstatymiškai.

> ka daryti gyventojams, galima kaip nors teisiskai atsisakyti apmoketi
> saskaita  ?

O kas yra "administratorius"? Asmuo? Įmonė? Kokie sutartiniai santykiai su jais?