Tema: Re: Klausimas del namo administratoriaus ir saskaitos
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-23 09:46:47
tai cia gi aisku, parase formalu laiska statytojui tas formaliai per daug nesukdamas galvos beleka atrase su esminiu sakiniu zalos nealyginsime. Administruojanti imone gal dar toki pati scenariju prasuks su silumos tiekeju (bet cia as beveik isitikines, kad silumos tiekejas ne siaip sau pasius bet atras dar ir teisinga pagrinda). Administratorius eina gi lengviausiu keliu, pinigus paiimti is gyventoju, nes tie maziau sansu kad issisukines, be to taigi toliau gyvena, tad anksciau ar veliau issireikalaus ta skola :)

Mano asmenine nuomone kaltas yra statytojas ir jis turi padengti nuostolius, o administratorius tik jei buvo netinkmai eksplotuota. Negi dabar sugedus televizoriui gamintojas neteiktu garantijos, nes kaltas busiu as nes netinkamai eksplotavau (t.y. ziurejua telika) arba VST/RST del to kad elektra tieke? Zinoma cia neina kalba kai istiesu buvo ekslpotuojama neteisingai arba silumos tiekejas kazka ne taip padare (slegis, temperatura)

T:)