Tema: Re: Klausimas del namo administratoriaus ir saskaitos
Autorius: KEdas
Data: 2010-03-23 10:37:13
On 2010.03.23 09:50, T:) wrote:
> Mano asmenine nuomone kaltas yra statytojas ir jis turi padengti
> nuostolius, o administratorius tik jei buvo netinkmai eksplotuota.

O mano asmenine nuomone reikia skaityti įstatymus. Šilumos tinklų
priežiūrą reglamentuoja šis raštas:
http://www.vartotojulyga.lt/lt/paslaugos/siluma/pastato_sildymo_karsto_vandens_sistemos_prieziura.php

Anksčiau buvau skaitęs ir kažkokį savivaldybės raštą kas už kokius
darbus moka (administratorius ar gyventojai), bet dabar neberandu :(

3. Darbai, kurie atliekami pagal poreikį:

3.1. avarijų sistemoje lokalizavimas ir likvidavimas (srieginių jungčių
suveržimas, apkabų uždėjimas, įtrūkimų suvirinimas, susidėvėjusių iki
0,5 m ilgio vamzdžių pakeitimas);

3.2. nuotėkio iš atvirai paklotų arba sienose, perdangose bei
pogrindiniuose kanaluose esančių šildymo ir karšto vandens tiekimo
vamzdžių likvidavimas (statybinės konstrukcijos išardymas, srieginių
jungčių suveržimas, apkabų uždėjimas, įtrūkimų suvirinimas ar iki 0,5
metrų ilgio vamzdžių pakeitimas);

3.3. vamzdynų ir armatūros izoliacijos, pažeistos eksploatavimo metu,
atkūrimas;

3.4. kiaurų radiatorių butuose nuėmimas, aklių arba šilumnešio
cirkuliacijos jungčių įrengimas vietoj nuimto radiatoriaus (radiatorius
ar vonios šildytuvus turi parūpinti butų savininkai);

3.5. kiaurų radiatorių laiptinėse ir kitose bendrojo naudojimo patalpose
pakeitimas (radiatorius turi parūpinti pastato ar pastato butų ir kitų
patalpų savininkai);

3.6. blogai šylančių radiatorių ir vonios šildytuvų šildymo efekto
atkūrimas, jeigu tai nereikalauja sistemų kapitalinio remonto;