Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-10 10:12:25
Matai, jei neįmanoma absoliučiai tiksliai sukompensuoti, aš nesu tikras, kad neREIKIA kompensuoti išvis.
Manau, tinkama analogija būtų su bausmėmis, kurios išties skiriamos ne tiek skriaudos kompensacijai, kiek prevencinius ir kt. tikslus.

Yra visuomenėje elementų, kurių "išauklėti" pasirodo - neįmanoma. Ir čia ne teorija, o realybė. Ir kaip (jei pageidaujate) visuomenės silpnumo susitvarkyti su tokiais elementais išdava, atsirado bausmės, kurios nėra sutapatinamos su pačia nusikalstama veika. Nužudei - 10m. kaliūzės. Viršijai greitį (realiai juk ne)

Taigi, tie 2k šiuo atžvilgiu atliktų ne tik kompensacinę, bet ir baudžiamąją bei prevencinę funkcijas.
O dėl replikos apie bet kokį turčių, galintį sau leisti įžeidinėti žmones - tai kompensacinis mechanizmas, mano subjektyvia nuomone, turėtų į tai atsižvelgti, ir veikti proporcingai šalių turtinei padėčiai. Tikslas, kaip minėjau - ne tik kompensuoti, bet ir BAUSTI. O bausmė šiuo atžvilgiu būtų ne 2k, o 200k.

O daugiau apie bausmės idealogijas reiktų jau skaityti grandus, ir ginčytis su jais. :)

Trečia vertus - jūsų idealogija nėra bloga, tęskite savo užmačias, pasaulis pašviesės :)