Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-06 20:15:03
Taigi tikslinosi su jais (banku) vėliau - patys "atsiprašė".
O dėl "oficialumo" - na taip, vyresni žmonės nespėja su dabartinėmis technologijomis. Tikėkimės, pačiam nerieks ateity drebėti, kai tau senam į tavo naują madingą smegenų impulsatorių įsiverš kokie nors cerberiai (pvz, privati saugos tarnyba), ir iškolios. Kol miegosi.
Atsibundi - prišlapinta lova, krečia drebulys, panika. O po kelių dienų (vėl naktį) į tą patį implasatorių atsiųs gėlių. Atsibundi - lova vėl prišlapinta, bet panikos jau neliko. Kaip ir normaliai tada jau?