Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-09 18:59:40
sąmoningai pats išvyniojau tokią idėją, savianalizės metodais (kuriuos irgi pats sugalvojau, iš gyvenimo pasisėmiau).
Hamurabio kodas laikomas vienu "civilizuotiškesnių". Mūsų Statutai irgi labia neblogi, ypač pirmasis. :)
Tai mūsų istorija.

Labai įdomiai perskaitysiu jūsų siūlomus mechanizmus "atlyginti" neturtinę žalą. Aišku, jūs apskritai tokio atlygio nepripažįstate, tačiau replika "labai skurdus akiratis" leidžia suponuoti, kad jums pažįstami ir kitokie kompensacijos mechanizmai (nors jūs jų ir nepripažįstate tinkamais ar naudotinais).

Pavardintas variantas A) - mmm, man per gilus. Reiškia aš pernelgyg stiprus cinikas :)))))))