Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-06 23:59:39
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hmuhe9$nhl$1@trimpas.omnitel.net...

> Teisinius reikalus čia labai anksti ir vargu ar verta painioti.
> Paprastas nesusipratimas (nesigilinant kokius komunikacijų ir kitokius
> trūkumus jis išryškina), kuris neabejotinai kenktų banko reputacijai
> (ypač, kai tokios žinutės atkeliauja net ne skolininkams, o kiek
> solidesniems indėlininkams). Ir net neabejoju, kad paviešinus tokią
> istoriją bankas tikrai sureaguotų; ir oficialiai (atsiprašymas) ir
> galbūt neoficialiai (kompensacija, kurios suma oficialiai neskelbiama).
> Tai, kad tokio aiškiai išreikšto atsiprašymo dar nebuvo gali reikšti
> [...]

Etikos principai paprastai indikuoja išsiaiškinti žemiausiame lygmenyje iš visų įmanomų, nes tai elementariai efektyviausia. O noras viešumo geriausiu atveju rodo tai, kad subjektas nepasitiki savo jėgomis susitvarkyti su konflktine situacija pats, o galbūt netgi apskritai atsisako tokios pareigos, nes "nenori teptis rankų". Kaip tai veikia pas mus valstybėje - puikiai matome. Kada situacijas doroja, o tiksliau selektyviai "aploja" žiniasklaida, vargu bau įmanoma tikėtis rimto atsako, požiūrio ir atsakomybės.